Oog voor de klant  

Onze doelen

Bewonersmagazine Tien!

Het bewonersmagazine Tien! verscheen twee keer in 2017. In de laatste uitgave van 2017 introduceerden we de CRVisie: de nieuwsbrief van de CombiRaad die los met de Tien! wordt meegestuurd. Met een eigen uiting komt de onafhankelijke positie van de CombiRaad beter tot uiting.

Online communicatie

Afgelopen jaar stelden we ons ten doel om met webcare alle online vragen vanuit de klant binnen twee uur te beantwoorden als extra servicekanaal voor onze klanten. Dit is gelukt met een gemiddelde online reactietijd van minder dan een uur. Voor 2018 willen we de verantwoording voor webcare dieper in de organisatie leggen. Dat lukt alleen wanneer onze medewerkers meer verantwoordelijk worden gemaakt voor de communicatie. En daarin eigenaarschap en pro-activiteit ontwikkelen.

Overzicht verhuringen naar huishoudomvang / huurprijs / inkomen
Ga terug

Gerelateerd

Ons complete
jaarverslag lezen?
Downloaden
Geen tijd? bekijk het
jaarverslag in beeld.
bekijk infographic